úterý 23. června 2015

Makám na bicáku 16.

Včerejší trénink stál za to. Potila jsem se od začátku do konce!

Celý trénink se konal na funkční zóně. Nejdřív jsem dělala výpady na bosu, dřepy na bose na konci s výdrží a nakonec jsem na bosu vybíhala.  To vše ve třech sériích. Potom jsem zvedala kettlebell široce k prsům, kliky na bose a švihadlo. Zase tři série. Nakonec cviky na břicho se závažím a výdrž na boku. 

Makačka jako blázen, takhle zpocená jsem dlouho nebyla. Přesto se mi to fakt líbilo a na závěr jsem na páse chvilku i běžela. Zasloužená sprcha a zaslouženej proteiňák. 

Nicméně dneska ráno jsem měla "menší" nehodu s naší skříňí a momentálně chodím o berlích. Palec mám na maděru a nevím nevím, jak to v pátek bude s fitkem. Držte mi palce, ať jsem brzo fit!

0 komentářů :

Okomentovat