neděle 11. ledna 2009

Napsat / nenapsat

Celý den uvažuju jestli sem napíšu nebo ne. Včera jsem měla tisíce nápadů o čem bych mohla psát a slova se mi mihotaly před očima. Dneska tu sedím, v pozadí běží S tebou mě baví svět a já uvažuju o čem psát - jak paradoxní. Co bylo včera už není a dneska už taková potřeba vypsání se nepřišla. Přesto jsem tu. Od minule jsem se zase vrátila do starých kolejí a jsem v pohodě. Se Zlatem je to teď úplně překrásný a všechny pochybnosti se rozplynuly. Přiznávám, že představa letošního léta ve mě vyvolává velice nejisté pocity a poprvé se asi na prázdniny vůbec netěším, ba naopak se jich děsím. Ale co... je leden, do prázdnin daleko - tak na to nebudu myslet. Co jinak? Zkouškové období je v plném proudu. Zatím jsem byla neúspěšná jen v jedné zkoušce (Ekonomie na FHS) a ostatní mi vychází, tak doufám, že to tak půjde dál. V podstatě jsem se zatím nijak moc učit nemusela, což ale přijde, protože příští pondělí mě čeká Psychologie na FHS a ta je děsivá. Chystám se konečně po dlouhé době na nákupy a snad si taky koupím něco na sebe. Dneska jsem si objednala diář Moleskine (bude můj úúplně první) a už se ho nemůžu dočkat. Po úterní zkoušce z Biblistiky se vypravím poprvé do Starbucksu a snad se teď někdy konečně dostanu do čajovny s mýma drahýma přátelema, který jsem strááášně dlouho neviděla.

1 komentářů :