neděle 4. ledna 2009

Samé novinky a hory 2008

Máme tu nový rok a s ním i nový kabátek pro web (za který moc moc děkuju Lenny, která ho vytvořila). Nejsem si jistá jestli všechno funguje tak jak má (a jsem si jistá, že Archív vůbec nefunguje tak jak má), takže se klidně ozývejte a já budu opravovat. No a než začnu pořádně psát tak vás dole pod článkem budou čekat i nějaké ty novinky, které jsem tu provedla.

Včera jsem se vrátila po týdnu z hor. A byl to týden zvláštní. Domů se mi nechtělo ani trochu a kdybych mohla asi odjedu znovu. Přesto byly chvíle, kdy mi bylo po dlouhé době hodně těžko a měla jsem pocit, že zase budu tam, kde už jsem byla. Nejsem tam, kde jsem byla a doufám, že už nikdy nebudu. Prostě mě teď nějak přepadl šílený strach, že si moje Zlato uvědomí, jak moc zvláštní a cvoklá někdy jsem (zvlášť žárlivá - hlavně teď) a vzdá to se mnou. Proto jsem teď byla poslední dobou taková jaká jsem byla - ale končím s tím a budu se hrooozně moc snažit být, co nejlepší a překonat to. Jinak hory i Silvestr byly strašně super. Lyžovala jsem (2x) a bohužel si udělala něco se zadečkem (spodní křížovou kostí) - takže mám teď docela často bolesti. Ale nelyžovala jsem zas tak špatně jak jsem čekala a docela mě to chytlo. Takže hned jak to půjde, vyrazím znovu. Taky jsem byla na Sněžce, což bylo úúplně krásňoučký, ve Špindlu a v bazénu. Navštívili jsme mexickou restauraci a dali si velikánský dobroučký jídlo (mňam mňam) a projeli se s nějakým blbým řidičem busem (což mě docela rozzlobilo). Silvestr proběhl tak nějak docela klasicky, takže poslední dvě/tři hodiny před spaním si vůůůbec nepamatuju. Každopádně teď už jsem v Praze (kde mě zatím nic moc dobrýho nečeká), ale aspoň je tu snížek. Přede mnou je spoustu zkoušek a zápočtů, takže se budu muset začít učit (ale co - nějak to zas sfouknu).

Dneska mám konečně zase dobrou náladu a setřásla jsem ty nervíky, co mě navštívily - doufám, že si tenhle pocit udržím, co nejdéle a že celý tenhle rok bude probíhat jako těch posledních pár měsíců roku 2008. Určitě se ještě trochu zamyslím a udělám tu nějaký větší zhodnocení toho předešlého.

0 komentářů :

Okomentovat