úterý 19. dubna 2011

Everything.

Předminulý víkend jsme byli po dlouhé době zase jednou někde na výletě (já a přítel, brácha a přítelkyně). Vyjeli jsme si do Příbrami, protože bratr tam měl pískání. První zápas jsme si nechali ujít a zajeli jsme se podívat na Orlík, kde to bylo takový neletní ještě, ale bylo krásně! Cestou zpátky na fotbalové hřiště jsme se stavili v příbramské Bille a objevili brusinkové frisco (věděli jste o něm?), nakoupili jsme zásoby jídla (miluju sýry mini babybel) a nasedli znovu do auta natěšení na "fotbalovou" klobásu (byla výborná!). Pak už jsme vytáhli deku a zápas mohl začít. Kdyby nefoukal vítr bylo by to úplně ideální odpoledne. Po zápase nás čekala rozhledna Drahoušek a pak návštěva u babi a dědy plná jídla a historek z mládí :-).


No a pak už jsem psala jenom psala a psala a psala a zase psala. A psala jsem tak usilovně, že jsem tu bakalářku nakonec dopsala a mám jí hotovou. Čekám jen na summary v angličtině a ještě to musím celý přečíst a opravit. Ve čtvrtek to dám asi tisknout a pak už o bakalářce nechci slyšet (aspoň do obhajoby). Takže jedna šílenost skončila a další začínají že jo. Dneska jsem dávala dohromady otázky ke státnicím (pedagogika a speciální pedagogika a sociální práce a politika), ještě mi zbývají teologie a filozofie a psychologie jenže ty budou pracný, takže nechávám na příště. Pak taky musím udělat nějakou zprávu z tý pastorační praxe jak jsem byla (hahaha koukali jsme na film Matka Tereza - doporučuju!:-D) a zpracovat ten rozhovor. No a nakonec už se jenom učit - pohoda prostě!


Včera bylo po strašně studeným týdnu, kdy jsem celou dobu mrzla (protože zimní kabát prošel čistírnou a odebral se na půdu k babi než zase přijde jeho doba) a chodila v tenounkým jarním (spíš letním) kabátku, zase krásně. K. zrušil trénink a šli jsme se podívat na farmářský trhy, co jsou tady u nás každý pondělí. Dali jsme si pohankovou palačinku, koupili něco v pekařství, pořídila jsem kandovaný jahody do muffinů a na zkoušku jsem ještě koupila takovej nějakej zahradní mošt (a je moc dobrej!). Chvilku jsme poseděli v centrálním parku na lavičce a koukali na ovečkovou rodinku a malý kůzlátko - sluníčko, paráda! No a pak jsme konečně vyrazili zkusit cukrárnu, co mi doporučil F. - Mata de Cacao. Malinkatá cukrárna (dortíkárna spíš) s luxusníma kouskama. Přišli jsme už docela pozdě, tak to tam měli poměrně vybraný, ale dali jsme si cheesecake a takovej čokoládovej dortík a bylo to báječný. Potom jsme poseděli na lavičce u nás před barákem, já vzpomínala na všechny časy, co jsem tam sedávala (:-D nostalgie úplná) a po zbytek večera jsem pařila Sims Medieval a K. psal nějaký zprávy na praxi. 


Nemám ráda seriálový pauzy:-)! Ještě, že teď koukám na Felicity, kterou mám nastahovanou dopředu. Kdyby jste někdo toužil se na nějaké díly podívat a taky si zkusit svojí angličtinu - hledejte TADY (uplouduju tam díly). 
Půjčila jsem si úžasnou knížku Dějiny lásky od Nicole Krauss a asi jsem našla dalšího adepta do mé top 10. 
Vyšla u nás nová kniha od Roberta Fulghuma (speciálně pro ČR), tak jsem z toho byla nadšená, že jsem si jí hned musela koupit (nebo mi jí vlatně koupil K.?). 
No a nakonec Vám řeknu, že jsem si teda taky pořídila pesto (všichni ho teď na blogách propagujou) a zkusila vyrobit nějaký těstoviny a bylo to fakt hodně dobrý! A pekla jsem nektarinkovo-jablkovej koláč minulý pondělí a není naškodu to ovoce někdy mixovat:-).




1 komentářů :

  1. dlouhej blog, dobry zazitky :) a ten dezert vypada skvele...a to frisco zkusim, normalni mi totiz nechutna. :)

    OdpovědětVymazat