pátek 29. dubna 2011

W. & K.

Informace o konající se svatbě podle mě nemohl přeslechnout snad "nikdo" na zeměkouli. Přesto jsem se o tom dozvěděla řekněme až teprve tak dva týdny zpátky. 
Nějak mi uniklo oznámení, kde Kate stála v modrých šatech a ukazovala velký modrý prsten po Lady Di. 
Nejsem žádný masový fanoušek královské rodiny, nesleduju jejich životy (krom klasických věcí, které prostě víme tak nějak všichni). 
Naposledy jsem se zajímala o bližší informace po shlédnutí Královy řeči. 
Přesto jsem dneska po příchodu z práce na internetu zabrousila pod odkazy Roayal wedding a nechala se unést jako všichni ostatní.
Přiznávám - dojalo mě to. 
Nevěsta, princ, obrovská svatba s nádechem tradice a vážnosti. 
Ruku na srdce - která z nás někdy netoužila stát se princeznou a který z nás se to někdy podaří že jo :-).

Brala bych prince i královskou svatbu - hold mě to taky dostalo! ;-)





1 komentářů :

  1. Bylo to strasne krasny a dojemny a tady v Anglii tomu neunikl nikdo! <3

    OdpovědětVymazat