pondělí 4. dubna 2011

Ve zkratce.

Začala jsem být hrozně závislá na last.fm :-D. Začala jsem hrozně moc pořád něco poslouchat (což je pozitivní samozřejmě) a znovuobjevuju spoustu věcí. Pokud na last.fm taky vlastníte účet, koukejte mi do komentářů poslat odkaz na váš profil (popřípadě si mě rovnou přidejte do přátel) ať můžu objevovat další věci :-)

Čtu teď konečně Milovanou od Toni Morrison (v knihovně se uvolnila knížka) a je zajímavý jak vždycky od známý knížky něco čekáte a pak je to tak nějak všechno jinak.

Vyšly Sims Medieval (ach ach ach jooo). Takže jsem zase začala pařit hry/u (café world se nepočítá, že jo). Baví mě to snad víc než Sims 3 dokonce! Vřele všem doporučuju (pokud nemusíte psát něco do školy, nečekají vás státnice nebo něco podobnýho).

Jaro je v plném proudu (někdy až docela letně). Takže mám za sebou první grilovačku, první chatování a opekání špekáčků a první kraťasování. Nejvíc nejlepší všechno teďka. Začíná se zelenat tráva, stromy jsou obsypaný kvítkama - no romantika úplná! :-)

Přivezla jsem si domů botky na běhání a musim teda začít běhat už! Jaro je tady, boty mám, mp3(ku) mám - nemám se na co vymlouvat už. Tak mi držte palce ať neumřu hnedka poprvý a hlavně ať to hned nevzdám!

No a aby to dneska nebylo jen takový hrc frc, tak přidávám tipy na filmy po delší době zas (Black swan mezi nima fakt nebude - taky se vám to tolik nelíbílo jako všem?):
Láska a jiné závisloti (2010) - milá romantická komedie, Příběh z Filadelfie (1940) - černobílá klasika, It´s kind of a funny story (2010) - zvláštní drama/komedie, co vás nadchne, Tina Turner (1993) - působivá biografie, Rodičovství (1989) - rodinné osmdesátky.

1 komentářů :