pondělí 9. května 2011

Škola. Škola. Škola.

Vůbec nepíšu teď a to mám rozepsaný už asi tři články. Nedá se nic dělat - škola je škola a víc jí teď snad být ani nemůže.
Teď mě ještě čeká ukončení třeťáku (snad) a můžu se vrhnout na učení ke státnicím a to vám pak budu psát každej den, protože takovej je můj plán.
Když jsem v říjnu měla absolutoria, taky jsem díky jedný challenge psala celý tohle učící období a bylo to podle mě docela dobrý (spíš možná pro mě než pro vás, protože jsem pak ufňukaná a zoufalá spíš než cokoliv jinýho:-D). Nedá se svítit, čeká vás to znova.
Takže dneska jen krátce, aby jste věděli, že žiju a psát se chystám, jen na to teď nemám vůbec čas. Lítám po asistencích (je jich teď samozřejmě nejvíc že jo, když se to vůbec nehodí) a nebo něco smolim na papíry a do wordu.
Hojeková přestávka skoro končí - jdu se vrátit k telce :-).

0 komentářů :

Okomentovat