pátek 9. července 2010

A lot of things...

Tak jsem se přestěhovala:-). Zase opět změna místa. Tentokrát kvůli tomu, že jsem prostě nemohla najít pořádnej theme na wordpress, který by mě vyloženě zaujal. Tak jsem objevila blogspot, kde si tak nějak můžu hodně udělat sama a to se mi líbí. Doufám, že tentokrát už tu zůstanu nějak déle. Starší příspěvky jsem sem všechny vložila (kromě Books, které musím ještě nějak domyslet) a všechno už je víceméně tak jak má být. Pustila jsem si svojí oblíbenou Underneath your clothes (TADY) a jdeme na to....

Tak jak jsem asi dopadla ono úterý s Teoriema a metodama :-)... No hádejte.... V pondělí jsem se tak nějak jako jediný den opravdu učila a četla a četla a pak jsem si řekla - no co prostě se nezblázním. Pustila jsem si film, krásně se vyspinkala, ráno se hodila do gala (vzala jsem si dokonce lodičky!) a vyrazila s deskama v podpaží do školy. Vůůůbec jsem nebyla nervózní - poprvé v životě mi to fakt bylo v podstatě jedno. No a pak jsem přišla na řadu, šla jsem na potítko, vytáhla jsem si otázku (kterou jsem v podstatě moc nechtěla), seděla jsem tam a snažila se psát, poslouchala jsem mega chytrou slečnu přede mnou (která dostala A) a říkala si, že mi to zase nedá (a že je to hrozně nespravedlivý a tak). A pak už jsem seděla před ní a usmívala se a mluvila a mluvila a ona se taky usmívala (a myslím, že v sobě něco měla, protože takovou změnu osobnosti jsem fakt neviděla) a nakonec odcházím s indexem, ve kterém mám B (BBBBBBB ano Bééé). Naprosto mě tím dostalala, protože za to úplně samý mě poprvé vyhodila (ale co - hlavně, že to mám). Takže pokračuju ve studiu. Třetí ročník mám ukončen a v týdnu 11. - 15. 10. mě čekají závěrečky a snad už i diplom. Největší překvapení, protože jsem tomu fakt vůbec nevěřila, ale jsem nejvíc ráda. Student dvou škol jsem tedy zatím pořád.

Nevím jak moc koukáte na seriály. Já sleduju tři teďka (HIMYM, Chirurgy a Zoufalky) + jsem sledovala a miluju Ally McBeal, Gilmorky a DC. A úplně mi to stačí. V kinech teď běží (aspoň doufám, že to tam ještě je) Sex ve městě 2 a všichni o tom mluví a řeší jaký to je a tak. Já jsem na seriál nikdy nekoukala a první film jsem taky neviděla. Tak jsem si říkala, že to prostě zkusím a první díl (filmu) jsem si pořídila a  konečně jsem se na něj podívala. Šla jsem do toho s tím, že se mi to líbit nebude a že to určitě bude hrozná blbost. BYLO TO SKVĚLÝ!!! Hrozně se mi ten film líbil a docela mě to chytlo. A hned po shlédnutí jsem chtěla chodit na 15 cm podpatcích a mít LV kabelku a být hrozně nezávislá (:-D). Jenže neumím chodit ani na 5 cm podpatcích, kabelky mám tak za 300,- max a nezávisle nezadaná taky nejsem. Ale co.... Začala jsem stahovat i seriál (mám zkouknutý 3 díly první série) a jsem zvědavá na druhý díl filmu. A tak teď sleduju i Sex ve městě (aspoň mám postaráno o zábavu až budu po večerech sedět doma a nebudu mít co dělat).

Začaly prázdniny. Oproti loňsku se všechno vyvíjí docela fajnově a mám se dobře. Byla jsem pár dní na Živohošti, pár dní u K. na chatě a teď budu pár dní doma. Jako každé léto i tentokrát na mě leze nějaká nemoc (chřipka, nachlazení, rýmička). Přes rok v podstatě nikdy nejsem nemocná (ťuk ťuk), začne léto je 35 stupňů a je to tady (nenávidim to). Takže se dopuju práškama a přesvědčuju se, že je mi skvěle. Navíc mě bolí zuby (nebo dáseň) a nevím jestli mám jít k zubařce nebo jestli to přejde (ach jo). Doufám, že mi nerostou moudráky! A v rámci toho, že mi je teď všelijak končím s dalším předlouhým příspěvkem a pokračovat budu příští týden. Jdu spát nebo sledovat Sex ve městě ;-)


0 komentářů :

Okomentovat