pondělí 19. července 2010

Psala jsem. Píšu. Psát budu.

Doplnila jsem archív o celý rok 2009, který jsem psala na web nebo do wordpressu. Při přidávání jsem všechny ty texty četla a bylo mi veselo i smutno. Možná, že některým připadá naprosto úchylný takhle přes net sdílet svůj život a pocity s úplně neznámýma lidma, ale kdo z těch lidí si pak může po roce nebo i po pěti přečíst, jak co viděl a cítil. Já tohle můžu a někdy je to pro mě docela fajn vidět určitý věci s dostupem. Blog, který jsem začínala psát v prváku na střední se Svatkou na seznamu jsem zakládala v listopadu 2003. Letos už to bude neuvěřitelných 7 let "online" s menšími či většími pauzami. Kdyby jste četli moje první články z roku 2003 a 2004 určitě byste se strašně smáli (já se taky smála, když jsem je zpětně pročítala -> mám je všechny schovaný).

Začínala jsem s blogem, kam jsem psala všechno co dělám i nedělám a taky o věcech, který mě zajímali a měla jsem ráda. Třeba o Nirvaně nebo Hippies. 
Pak jsme se ve škole na ITE naučili s Frontpage a začala jsem dělat stránky tam. A trochu jsem všechno protřídila.
Nakonec jsem zjistila, že existují velmi nadaní lidé, kteří na netu poskytují ke stažení zdarma překrásné layouty a začala jsem používat jen poznámkový blok a html. 
Kvůli originalitě jsem pak občas poprosila některé více nadané a měla layout na webu zcela originální z mnou vybraných fotek a opět jsem zredukovala obsah.
Nakonec jsem objevila wordpress a tak nějak začala psát s ním, což zabilo všechno kromě takových těch "deníkových" zápisů. Rubriky jako: Filmy, Knížky, Písání, Extra, Download atd. jsem nadobro pohřbila. 
No a teď jsem tady. Celých čtrnáct dní píšu sem pomocí blogspotu a jsem nadmíru spokojená. 

Mít možnost se na sebe podívat po x letech a smát se věcem, které vám v určité době přišli tak hrozně důležité je k nezaplacení.

Ať už to někdo čte nebo ne....

 

0 komentářů :

Okomentovat