úterý 13. července 2010

Summer days.

Čtyři dny jsem teď s K. bydlela u babičky, která je na dovolený a měli jsme tak celý dům úplně pro sebe. Bylo to fajn, i když jsme si občas lezli na nervy a i když jsem ho občas chtěla zabít (a on mě určitě taky). Domů se vracím ráda. Ke svému místečku a posteli a tak. Někdy (třeba když jsme v Ikee) si říkám, jak by bylo super bydlet ve vlatním společně a všechno si vybudovat pěkně podle svýho, ale ve skutečnosti jsem zatím spokojená s bydlením u rodičů a s bezstarostností, kterou mi to pořád přináší (v podstatě). 

Vedra. Vedra. Vedra. Pořádný léto a pořádný prázdniny konečně. Všichni se potíme, sluníme, koupeme se a vzdycháme a chceme déšť (aspoň malinkatej). Jsem za tohle počasí ale ráda, tak to má v létě být. Loni jsem touhle dobou každý večer seděla doma, koukala na filmy a nadávala si jak jsem zoufalá a jak je všechno na nic a jak bych měla NĚCO udělat. Letos je všechno tak jak má být (aspoň zatím). Byli jsme se koupat na Lhotce (a omylem taky na nejvíc hnusným koupališti než jsme trefili k tomu správnýmu), leželi jsme u bazénu, večer se procházeli, popíjeli lambrusco a já si u bazénu na zahradě četla (zatímco K. pulíroval auto). Až do neděle mám teď čas jen pro sebe a můžu si před spaním číst a koukat na filmy, který mě berou a chodit po nákupech a psát a tak. Pak se chystáme za kamarádkou do Budějek a k Hladovýmu voknu a na Slapy a na chatu a do toho velkýho ostrova (něco jako aquapark) u Berlína. Zatím všechno tak jak má být.

Byla jsem dneska se ségrou nakupovat. Všude jsou slevy a tak jsme tašek nesli opravdu hodně (většina jich ale nebyla moje). Zamířili jsme taky do Deichmanu a zkoušela jsem si asi šest různých lodiček na obrovsky obrovským podpatku ve stylu Sex ve městě a připadala jsem si jako magor:-D - asi zůstanu u žabek, kecek a balerín, pokud někdo nezačne dávat lekce jak se v tomhle chodí dál než jeden metr. 

Teď tu sedím, přede mnou pizza, Sex ve městě a nějaký film. Taky mi tu leží Moleskine, kde je strašně prázdných stránek, na kterých už má dávno něco být; krabice, který chci vyklidit a skříň, která potřebuje provětrat.....

0 komentářů :

Okomentovat