středa 28. července 2010

Zadaní x Nezadaní. Výhody x Nevýhody.

Přemýšlela jsem hodně o tom, jestli je lepší být zadaný nebo nezadaný. V čem jsou výhody a nevýhody těhle "stavů"? Jsem si jistá, že mnohem víc o tomhle přemýšlíme, když jsme sami. Když jsem se po čtyřech letech rozešla s P. (a chodila jsem s ním od 16) byl pro mě status nezadaná naprosto šílený. Sama jsem byla skoro rok. A celý ten rok jsem v podstatě pořád jen myslela na to, že chci být zadaná. Sledovala jsem výlohy svatebních salónů, stařečky držící se za ruce, páry na procházce v parku. Svátek sv. Valentýna jsem nenáviděla! Neustále jsem si říkala - najdu si ještě někoho? (což může znít hrozně naivně a zoufale, ale ruku na srdce, která z Vás si tohle aspoň jednou neřekla, když byla zrovna sama).

Být zadaný Vám zajištuje určité "místo" ve společnosti (zvlášť zadaných párů). Nepřipadáte si jako největší zoufalec na párty, kam si všichni přátelé přivedou svůj protějšek a když Vás vaši přátelé odsunou na druhou kolej kvůli drahému, budete mít mnohem větší pochopení. Jak už jsem se zmíňila výše - svátek všech zamilovaných pro Vás nebude nejčernějším dnem v roce. Ráno se máte v posteli ke komu přitulit, máte někoho kdo "kdykoliv" vyslyší Vaše sexuální potřeby. Nebudete sami na rodinných oslavách a babička se Vás nebude při každé návštěve ptát, kdy už si konečně někoho najdete. Držení za ruce, pusinky na krk, vískání ve vlasech (maličkosti, které Vám jako nezadaným budou prostě chybět). A bude toho určitě mnohem víc....

Na druhou stranu i status nezadaný má svoje kouzlo. Můžete jít kdykoliv kamkoliv s kýmkoliv a nikdo se Vás nebude na nic ptát předtím či potom. Můžete jen tak vyrazit s kamarády na prádzniny a nemusíte se ohlížet na to, jestli to protějšku nebude vadit a nebo jestli už nemáte jiné plány. Na každé párty můžete nezávazně flirtovat, seznamovat se a sbírat čísla, aniž byste se museli cítit provinile. Nikomu nebude vadit, když budete přespávat u kamaráda opačného pohlaví. Nikdy se nebudete trápit kvůli hádkám a neshodám a o půlnoci nebudete kvůli drahému brečet do polštáře. Máte nadmíru volného času.....

Být zadaný má své výhody a nevýhody. Být nezadaný má své výhody a nevýhody. Jaký status je příjemnější a jaký přináší více výhod a méně nevýhod je otázka (možná velmi subjektivní). Pro mnoho z nás je partnertsví velmi důležité a pro mnoho z nás je volnost a nezávislost vším. 
Být zadaný není špatné. Být nezadaný není špatné. 

Jsem zadaná. Má to své výhody i nevýhody... A občas bych chtěla být sama.... (I když status zadaný pro mě znamená hodně....).


0 komentářů :

Okomentovat