čtvrtek 17. ledna 2013

Inspirace.

Zdá se to až nemožné, ale po dlouhé době jsem se v pondělí o sick day konečně dokopala, vybalila všechny propriety a začala lepit věci do Smash booku. Měla jsem ze sebe strašnou radost a jsem teď taková plná nápadů na další vytváření čehokoliv :-D. Snad se to bude i realizovat!



Přes Pinterest jsem se dostala ke dvěma věcem, co mě hodně nadchly a tak se s Vámi o ně podělím.

Jenny´s Sketchbook. Od té doby, co chodím do práce a mám pracovní diář je pro mě hrozně těžké si do něj psát taky osobní věci a zaznamenávat tak svůj život, když už nemám čas na to, psát si deník. Tady u Jenny jsem objevila hezký způsob jak něco takového zase nastavit a ještě u toho být kreativní. No řekněte, není to dokonalý?


Více ukázek, jak mohou stránky v deníku vypadat můžete vidět TADY v prezentaci.

Journaling Prompts. Psát si denně pravidelný deník je rok od roku těžší. Najít vhodnou dobu, mít náladu, navodit patřičnou atmosféru a pak vědět o čem psát. Přitom, když se podívám na všechny svoje deníky a vracím se do dob minulých a můžu znovu prožívat všechny ty situace, jsem sama sobě hrozně vděčná, že jsem je tehdy zapsala. Takže je jasný, že tenhle nápad se sklenicí a lístečky, mě svým způsobem hodně nadchnul:-).


A jak jste na tom s deníky, zápisníky a diářy Vy? Píšete si nějaké? Baví Vás to? Jste kreativní a používáte malůvky, samolepky a fotky nebo dáte jen na slova?

1 komentářů :

  1. Taky chci svůj Smashbook! Máš pochvalu! A díky za tipy, prozkoumám...

    OdpovědětVymazat