pondělí 14. ledna 2013

Začátky nového roku.

Pondělí dopoledne. Vybírám si Sick days, takže sedím u čaje a pozoruju padající sníh za oknem. Jenom mě se může poštěstit, že narozeninový víkend strávím s bolavým žaludkem (bůhvikvůličemu). 
K. má za týden státnice, takže teď permanentně okupuje můj noťas a já se nedostanu sem na blog - z tabletu se psát ve větším fakt nedá. 
Minulý víkend jsem strávila nad čtením právnických knih o mezinárodním humanitárním právu a psaním asi nejlepšího referátu, co jsem kdy vytvořila na BB, který jsem pak v úterý musela přednést v hodině. Do toho dodělat otázky na zkoušku a rozeslat je ostatním - malinko stres. 
Nový rok je zatím poměrně náročný a doufám, že se to všechno nějak vyvrbí a bude nějak líp. 

Viděla jsem dva super filmy, co Vám musím doporučit: Moonrise Kingdom a The perks of being a wallflower. První je taková docela šílenost, ale strašně mě to bavilo a druhé je takový pěkný trochu smutný film s Emmou Watson. 

Krom toho, že mám velký rest s přidáním knih za rok 2012. Vám teď aspoň doporučím Irvingovu Poslední noc na klikaté řece. Irving mě asi nikdy nezklame. Taky jsem se dala do čtení Atlasu mraků, abych se mohla podívat na film potom. Trvalo mi docela než jsem se do toho začetla a je to teda šíleně zamotaný, protože, když se člověk začte konečně do jednoho příběhu, tak ten v nejlepším skončí a začne nějaký nový. Jsem asi v půlce, tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet. No a asi jako 80% všech lidí jsem i já k Vánocům dostala Fifty shades of grey - tak jsem se po večerech před spaním dala i do toho. Je to hrozná sprosťárna (fakt!) :-D, vyloženě kvalitní čtení to není a zatím mi nejde do hlavy, co bude v těch dalších dílech. Co čtete vy? 

Jane mi poslala balíček k narozeninám, o kterém jsem vůbec nevěděla - hrozně mile mě překvapila! Naše tradice se tak asi zase o něco rozrůstá :-).


Po všech státnicích a narozeninách se zase po dlouhé době chystáme s kamarádama do Friday´s!
Nějak jsem ani nenapsala o Vánocích a Silvestru, tak snad v dalších příspěvcích. Jeden dáreček Vám ukážu už teď, protože ten mi udělal obrovskou radost a moc mě dojal!

Od taťky!

PS: asi fakt budu prodávat svůj Blackberry a přesedlám na Iphone :-).

3 komentářů :

  1. Haaaa! Já nabídla svůj BB taky na prodej :D Jsem ráda, že balíček udělal radost a doufám, že uz jsi ok. 50 odstínu sedi mám za 24hod za sebou, strasne ctive! Uz se těším na další dil... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem 50 odstínů dostala k Vánocům a neudělala kvůli tomu zápočet z matiky, jak jsem furt četla :D (chabá výmluva, já vím) Ale asi během 14 dní má vyjít v češtině druhej díl, tak trochu váhám, jestli si ji pořídit nebo mě jí někdo obdaří (shodou okolností mám taky v lednu narozeniny). Jinak bych si taky ráda přečetla Atlas mraků a chystám se na tu novou knížku od Rowlingový, zajímalo by mě, jak od ní může vypadat jinej žánr než typu HP. A dneska jsem zahlídla v knihkupectví knížku Otázka za deset od D. Nichollse (Jeden den byl skvělej!), tak váhám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Atlas mraků mě chytnul, dokonce jsem odložila Padesát odstínů šedi :-), vidíš na Rowlingovou jsem úplně zapomněla, po tom se taky musím podívat. Na novýho Nichollse už jsem taky koukala :-).

    OdpovědětVymazat