neděle 20. ledna 2013

Nejsem líná.

Nechápu, co se to se mnou stalo, ale dělám přesně ty věci, které chci dělat už hrozně dlouho a na které jsem si nebyla schopná najít čas - z lenivosti. 
Včera jsem začala konečně pracovat na albu mých a K. fotek. Upekla jsem nutellový cookies. Začala cvičit na ruce a nechala si od K. udělat tréninkový plán. A večer jsem se podívala na J. Edgara s DiCapriem - líbilo se.




Dneska ráno jsem se vzbudila. Udělala si snídani a vrhla se na plnění úkolů na paní BB - napsala jsem tiskovou zprávu a rozšifrovala titulky. Připravila jsem si nový diářek ve stylu Jenniných skechtbooků, které jsem vám ukazovala minule a při sledování Moneyballu (který mi už leží v počítači min. rok) jsem pokračovala v našem fotkovém albu. A mezitím jsem stihla i uvařit. 
Mám ze sebe hroznou radost. Tak snad to nějak dlouhodoběji vydržím. 
K. zítra státnicuje a když to udělá, tak bude magistr a studium mu končí! Držte mu všichni palce!
Jdu zalehnout k televizi s novým Murakamim....

1 komentářů :

  1. Držím palce a mám z Tebe radost, to je přesně to, co chci dělat i já! :)

    OdpovědětVymazat