středa 2. ledna 2013

Rok 2012

A máme tu další bilanci. Připadá mi, že ty roky ubíhají čím dál rychleji :-).

Leden
- bourali jsme poprvé s K. v Golfu
- byli jsme v TGI Fridays u Karlova mostu (bylo to strašně dobrý a strašně drahý)
- měli jsme s holkama babskej večer v Průho
- bylo mi "24" a narozeniny nebyly žádná sláva
- uspořádali jsme s Kíťou párty v Alibi a následně v Retru, kde jsme nakonec pařili vlastně skoro jen my dvě

Únor
- byli jsme v Pravěku a dali si véču v pravěkém stylu :-D
- u Kíti se konal vtipnej filmovej večer
- na Valentýna jsem udělala parádní meníčko
- Kačka nám představila Daniela a byla z toho šílená párty (jedno ze dvou nejhorších rán v tomhle roce)
- byli jsme na Sokolském plese, kde jsme seznámili moje a K. rodiče
- konečně jsme se s K. šli projít na Vyšehrad

Březen
- byli jsme na šest dní v rakouských Alpách (bylo to super!)
- Kíťa měla oslavu narozek v Alibi a zároveň to byl večer, kdy přibyla další jizva na náš vztah s K.
- byli jsme na Matějský a poprvé jsme se na ničem nesvezli
- dostala jsem knížku 1001, knih, které musíte přečíst než zemřete
- poprvé jsem byla v Jazz klubu

Duben
- začala jsem chodit na lekce jógy
- byli jsme s Kíťou v Mazaném králíčkovi na obrovském pozdním obědu
- dokoukala jsem Báječná léta
- sešli jsme se po dlouhé době v naší trojce já + F. + K.
- kolaudovali jsme u M. a V.
- strávili jsme super Čarodějnice v Kunraticích

Květen
- poprvé jsem navštívila přestěhovanou Kíťu u ní doma
- byli jsme na našich prvních Kunratických slavnostech (:-D)
- babi byla na operaci kolena a tentokrát to bylo náročnější než minule
- odvysílaly poslední díl Desperate housewives
- po min. deseti letech jsem byla na veletrhu knih
- byla jsem svědkem nehody motorky a auta
- objednala jsem si svoje první Mixit müsli
- rozbil se mi notebook a musela jsem ho nechat opravit

Červen
- byla jsem na pracovním pohovoru a byla přijatá do svého prvního zaměstnání na plný úvazek
- byli jsme s K. a oběma našima rodičema na bowlingu
- koupila jsem si svůj první Smash scrapbook
- poprvé jsem viděla domeček na Slatině
- byla jsem na poslední lekci jógy
- byla jsem u Kíti na Ladies night
- poprvé jsem jela na Živohošť
- táta s dědou hráli proti Amfoře
- byli jsme na výletě v Mariánských lázních

Červenec
- nastoupila jsem do práce a začalo velké zaučování
- ukradli nám rádio z auta
- byli jsme za dědou v lázních v Poděbradech¨
- grilovali jsme u Ima na chatě

Srpen
- zašli jsme s Kubou do Žlutých lázní, proflákat den
- strávili jsme prodloužený víkend v Jižních Čechách -> vybrala jsem si první dovolenou
- měli jsme s K. čtyřleté výročí a strávili ho legendárně na festivalu Okoř
- dostala jsem Kindle

Září
- začali jsme vybírat podnájem
- byla jsem na Výjezdním zasedání v Abertamech
- podepsali jsme nájemní smlouvu
- umřel mi strejda

Říjen
- přestěhovala jsem se od rodičů a začala bydlet s K.
- byla jsem asi tak 897x v Ikee a utratila hrozně moc peněz za vybavení bytu
- koupila jsem si konečně knihovnu!

Listopad
- zvelebovali jsme byt
- koupili jsme si Playstation 3

Prosinec
- první Vánoce s K. a trošku mimo domov
- s Jane jsme si poslali balíčky k Vánocům
- koupili jsme si koberec a televizi
- Silvestr bez hor a ve větším poklidu než jindy

Viděla jsem 148 filmů. 
Přečetla jsem 43 knih a předčila tak svojí challenge i loňský rok.

1 komentářů :