úterý 5. října 2010

Day Eighteen. Day Nineteen.

Včera jsem jela podívat se na K. jak hraje (fotbal) a pak jsem skončila u něj a nějak jsem se už nedostala na net. Takže to dneska vezmeme dva v jednom:-).
Pekla jsem včera meruňkový muffiny a pečení s košíčkama jenom prostě není ono (fakt potřebuju ten plech na to). Ale byly dobrý a to je hlavní!
Dneska jsem pro změnu vařila k večeři špagety s rajčátkama a mozzarelou (mňam) -> recept
Byla jsem na Václaváku v M&S a ty potraviny jsou tam teda větší, ale výběr v podstatě stejný jako u nás. Takže jsem popadla jednoho extra ovocnýho muffina a jela jsem do školy.
Dneska po dlouhý době ve škole na povinný přednášce (úplně zbytečný) jsem teda taky byla. Mělo to být o psaní bakalářky, ale bylo to spíš o psaní absolventky a tu budu příští týden obhajovat, takže mi to bylo fakt k ničemu. 
Už jenom týden a bude to za mnou... Já se tááák těším!!
Zítra vypíšu poslední 30. otázku, naučím se 24 - 30 a začnu s opakováním a budu mít pokoj.
Plánuju pak nějakou dámskou jízdu na oslavu (buď titulu, nebo toho, že se nebudu muset učit - podle toho jak to dopadne).
No a teď teda radši k těm dnům osmnáct a devatenáct, protože si chci pustit film ještě, abych už konečně mělo tu tisícovku na csfd :-D.

Day 18 - Plans/dreams/goals you have
  • jet se podívat na sochu Petra Pana do londýna
  • dokončit VŠ
  • jet se podívat do New Yorku a San Francisca
  • chodit na lekce salsy
  • napsat knihu
  • pomáhat lidem
  • mít byt, rodinu, pohodu a všechno podle svýho
  • naučit se plynně španělsky 


Day 19 - Nicknames you have; why do you have them
Michelle - jak to vzniklo ani nevím. Mě se to líbí, je to vlastně moje skutečný jméno jen v jiným jazyce. Říkal mi tak vždycky F. a nějak se to chytlo. A mám to spojený s Michelle od Beatles:-).

0 komentářů :

Okomentovat