středa 6. října 2010

Day Twenty.

Tak přesně týden a budu to mít za sebou. Od zítra začínám opakovat.
Dneska jsem četla na jednom blogu článek o Praze a asi poprvé v životě mi bydlení tady přišlo jako super věc. Bylo zajímavý vidět Prahu a místa, která znám očima někoho jiného, komu tohle město může třeba chybět. Moc dobře vím, že žiju v jednom z nejkrásnějších měst na světě, přesto už vám to přijde takový rutinní, když se tu narodíte a jste tu pořád. Jsem ráda, že mi tu unikátnost něco připomnělo. (můžete si jí připomenout taky - TADY)
Nemám moc co psát. Jelikož jsem nic nevařila/nepekla. Nikde jsem nebyla a krom koukání na DC a hraní Treasure Isle na FB a učení jsem nic nedělala. Hrozný já vím:-).
Včera jsem vlastně viděla Remember me - Nezapomeň na mě a úplně mě to dostalo ten film. Vřele doporučuju!
Jsem zvědavá na co kouknu dneska.
A jsem ostuda, takže asi po sprše dopíšu aspoň pár dní do toho moleskinu (stejně něco bude prádzný, protože už vůbec nevim co se dělo/nedělo - ach jo). 
A teď na zcela vážný den dvacátý.... 

Day 20 – Someone you see yourself marrying/being with in the future
Tohle je hrozně podpásová otázka:-). Jako poslední dobou a tak, to fakt vypadá, že to bude K. - je první s kým si nějakou svatbu či budoucnost dokážu doopravdy představit. Přesto prostě ze zkušenosti vím, že se zcela nečekaně může všechno změnit a otočit a být úplně jinak. Teď tam ale vidím jeho. Ale člověk nikdy neví a tak se třeba nakonec jednoho dne přece jen vydám do USA dělat aupair......




0 komentářů :

Okomentovat