čtvrtek 7. října 2010

Day Twentyone.

Blíží se osmá a jako skoro každý večer touhle dobou mačkám tlačítko nový záznam a chystám se sem psát.
Všechno je teď pořád stejné. Ráno se vzbudím, udělám si čaj, snídani a zapnu noťas. Projedu všechny novinky, pustím si DC a najím se. Vyndám učení - učím se. Pak oběd, další díl DC. Internet. Učení. Přijde ségra, tak se přestěhuju do obýváku a tam jsem dokud nepřijdou naši. Pak se zase odeberu do pokoje. Začnu pomalu uklízet učení a připravovat se na sprchu, blog a film před spaním. Pořád dokola, dokola, dokolečka. Hrozně se těším až se tenhle stereotyp rozbije, ale svým způsobem jsem na to tolik zvyklá, že mi to bude připadat divný, až přístí týden touhle dobou budu dělat bůhvíco. 
Dala bych si horký jablíčka. Dala bych si frisco, co mám v lednici a šetřím ho na poslední večer před "velkou zkouškou". 
Chtěla bych se podívat na desingblok. 
Chtěla bych jít v sobotu na párty.
Chtěla bych celý víkend proflákat jen tak v posteli.
Už jen pár dní.

Day 21 – A picture of something that makes you happy
Fotka, kterou jsem fotila loni při zpáteční cestě z Jánek. Fotka někde daleko od všeho na úplně neurčitém místě. Bylo krásně, blížil se večer a nás čekala ještě dlouhá cesta domů a všechno bylo fajn a já v tu chvíli byla šťastná a ta fotka mi to připomíná...


0 komentářů :

Okomentovat