pondělí 25. října 2010

Time Out.

Potřebovala bych nějakou novou challange, abych byla zase schopná psát nějak pravidelně. 

Mám teď hromadu času. Nemusím se učit, přednášku mám tenhle semestr jen jednu (protože loni jsem byla velmi akční a udělala si předměty dopředu) a práci zatím stále hledám. Přesto, že mám v podstatě hrozně moc volnýho času, nedělám vůbec věci, který bych u/dělat měla. Musím se zase nějak aklimatizovat do normálu.
Dneska jsem byla na pracovním pohovoru v jednom časopise (na pozici asistentky). Kdyby to vyšlo, byl by to zázrak. Kdo ví - třeba se na mě aspoň jednou usměje štěstí. Telemarketing už prostě dělat odmítám!
Založila jsem si bloglovin (jak jste si už možná všimli). Skoro každý o tom mluvil/psal. Tak jsem si řekla, že to taky prozkoumám a není to vůbec špatný. Všechny nový příspěvky na blozích, které čtu  mám teď pohromadě a nic nepropásnu. Když kliknete na tlačítko Follow this blog ve sloupku vpravo, tak budete moct i Vy následovat mé články:-). 
Docela hodně jsem teď chodila ven. Koupila jsem si pár věcí. Konečně jsem sehnala dýni (a v brzské době se pokusím upéct pumpkin pie) a dělala jsem čokoládovou pěnu podle Charlottky. Docela mě zas chytla vařící/pečíčí mánie. Já za jídlo utratím víc jak za hadry:-D.
Nejvíc teď pořád sleduju filmy (ještě kouknu na čtyři a na csfd budu mít ohodnouceno 1000 filmů). Jestli hledáte inspiraci tak doporučuju: Pouto nejsilnější (1945), Hotel Rwanda (2004), Machři (2010), Hřiště snů (1989), Přestupný rok (2010) a Cena za něžnost (1983)

Potřebuju práci. Musím začít psát bakalářku. Musím se ozvat paní od Járy. Musím zase dohnat dny v Moleskinu. Potřebovala bych víkend na chatě s Kmotrem a jídlem a pohodou. Chtěla bych džíny. A přeju si, aby se pumpkin pie povedl:-). 


0 komentářů :

Okomentovat