neděle 3. října 2010

Day Seventeen.

Utahanej den dneska.
Zbytečně jsem jela na Pankrác. (sakra)
Zjistila jsem, že jsem asi trochu šprtna:-D.
Chystám se na Annie Hallovou od Woodyho Allena.
Pořád jedu Dawsons Creek:-D.
V obchodech už jedou vánoční věci (ach).
Ségra přinesla drahý tlustý časopisy, takže tu mám Marianne a Elle (pro mě to drahý jako je:-D).
V Moleskinu pořád pusto prázdno a nejsem schopná se k tomu dokopat (a to už vybírám novej na příští rok).
Ve slovním fotbalu jsem prostě dobrá!

Day 17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why
Tak a to jako vůbec nevim. Já bych pořád chtěla být někým jiným, ale asi ne nikým kontrétním. Ha. Takže.
Kdybych si mohla vybrat a být na jeden den někým jiným tak to bude nějakej americkej student, co studuje Yale a zkusit si prožít jeden takovej pravej americkej studentskej den:-D. Nic jinýho mě nenapadlo;-).


0 komentářů :

Okomentovat