pondělí 27. září 2010

Day Eleven.

Mám nejvíc rozvržený plány s učením a když je dodržím tak v neděli budu "umět" úplně všech třicet otázek a pak budu mít týden na opáčko a angličtinu a obhajobu ještě... (tak se modlete ať to tak fakt dopadne!).
Dneska jsem byla na lattéčku a dortíku s Kíťou a místo nějakýho oblečení jsem si zase nakoupila jenom "žrádlo":-D ach jo.
V Marks&Spencer jsem objevila další nejlepší věc - horký jablka s máslovou drobenkou - je to mražený, dáte to na dvě minuty do mikrovlnky a pak umíráte blahem (miluju věci z M&S!).
Koupila jsem si další čaj "na mozek" s ženšenem a ginko - doufám, že to fakt funguje!:-D
Zkoukla jsem další krásnej romantickej film (sem teď trochu ve stresu tak musím koukat jenom na hezký milý filmy) - Dvě tváře lásky s Barbrou Streisand - takže doporučuju na depresivní podzimní večery.
Samý párty a oslavy se teďka konaj a já nikam nemůžu, což je fakt super! (sakra)
No a teď rovnou skočíme na den jedenáctý....

Day 11 - Something you regret
Jsou chvíle, kdy prostě litujete všeho. Jsou chvíle, kdy chcete vrátit čas a chcete, aby jste všechno udělali jinak. Já ale věřím (a zatím to tak vždycky bylo), že všechno se děje z nějakýho důvodu - i ty špatný věci. Takže i když občas nějakých věcí lituju, tak s odstupem času zjistím, že to tak prostě mělo být a že to nakonec přineslo něco dobrýho. Pokud bych teda měla napsat něco čeho lituju, tak to nebude asi nic....
Má to tak prostě být.... 









0 komentářů :

Okomentovat