úterý 21. září 2010

Day Five.

Další hezký den. Ten včerejší se mi nakonec trochu pokazil, ale pustila jsem si večer Smažená zelená rajčata a bylo mi fajn. S učením to je docela fajn (nebo aspoň tak jak bych si v podstatě představovala), ale mohla bych ještě přidat:-).
Vrátil se mi můj nemocný počítač s tím, že už by měl být v pohodě a s tím, že to byl jen zdroj. Tak ho zapnu, začnu přetahovat data a prásk, nejde disk... Neuvěřitelný. Takže jsem možná ztratila fotky, což mě fakt hodně mrzí a štve (doufám, že to půjde nějak z toho dostat ještě).
Konečně se taky chystám ven, na menší procházku, koupit dárky k svátkům a pak na oslavující bakalářskou večeři:-). Proto píšu už teď a ne na sklonku dne....
A teď už den pátý...

Day 05 - A picture of somewhere you’ve been to
Mohla bych vybrat fotky z Turecka, Řecka, Chorvatska nebo Itálie nebo Vídně vlastně ještě:-). Ale bude to Paříž, protože tam se mi to líbilo asi nejvíc a byla jsem z toho asi nejvíc nadšená (i když ve Vídni u pandy jsem skoro brečela....:-)).

2 komentářů :

  1. kazdy ma svoje oblubene miesta :) a pre vela ludi je to Pariz, ja sa tam chystam o pol roka tak uvidime ci aj na mna tak zaposobi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nikdy Francii nijak zvlášť nemusela a vlastně jsem do Paříže jela spíš kvůli Disneylandu, ale nakonec mě to tam naprosto okouzlilo:-). Akorát teda s angličtinou tam člověk moc nepochodí - to jediný mě tak trochu zklamalo.

    OdpovědětVymazat