čtvrtek 23. září 2010

Day Seven.

V noci jsem měla fakt šíleně divný sny.
Ráno jsem se vzbudila místo v devět v deset a byla jsem úplně mimo.
S učením jsem u otázky devět a dávám dohromady obhajobu absolventky.
Dostala jsem se ven, když jsem šla vybrat peníze a koupit věci na dort. -> pekáč na muffiny zase neměli (ach jo).
Krom dementího seriálu jsem zase začala koukat na filmy.
V moleskinu mi chybí dopsat hrozně moc dní.
Zítra jdu večer ven (wow).
To z čeho jsem byla na začátku týdne nějak mimo se vyřešilo.
V lednici na mě čeká frisco a na posteli paprikový brambůrky (podpora k učení).
Hrozně se těším až bude 15. října.

Day 07 - A picture of someone/something that has the biggest impact on you
Noo - nedivim se, že tohle Nat vynechala. Kupodivu mě docela rychle napadlo, co to bude.
KNÍŽKY- to je přece jasný....

0 komentářů :

Okomentovat