sobota 18. září 2010

Day Two.

Tak v rámci Day 1 - 30 píšu i dneska. Říkala jsem si, že bych vždycky mohla každý den aspoň trochu něco napsat a zkusit si psát každý den. Akorát těch třicet dní vyšlo na tohle blbý učíčí období, takže tu spíš budu každý den brečet, panikařit a nadávat:-).
Dneska jsem měla výbornej plán. Po dvanáctý jsem vyrazila z baráku, že ho začnu realizovat a když jsem dojela k prvnímu cíli tak se všechno pokazilo a já pak asi tak hodinu přemlouvala samu sebe, že nebudu trapná a nebudu brečet (ach jo - jsem nějaká přecitlivělá nebo co). Pak jsem teda dojela do úplnýho cíle ke K. do Radlic. Chvilku jsem byla naštvaná a nešťastná a pak mě to přešlo. Takže dneska si tak trochu zkouším jaký by to bylo, kdyby jsme se sem přestěhovali a nevim no.... bylo by to asi mnohem těžší než jsem si myslela.....
No a jinak jsem samozřejmě v batohu vtipně táhla otázky 4 - 8 a budu ráda když udělám čtyřku a pětku. No a abych si tu už moc nestěžovala a tak, tak radši přejdeme ke dni číslo dva.

Day 02 - A photo that makes you happy
Výběr týhle fotky byl docela těžkej. Věděla jsem, co na tý fotce bude, ale vybrat nějakou konkrétní už bylo těžší. Navíc mám omezený výběr, protože ještě nemám data ze starýho počítače. Nakonec to vyhrála tahle. Je ze Zakynthosu z července 2008.


2 komentářů :

  1. no jo starý dobrý časy... Zakynthos byla jedna z neeeej dovolených vůbec ;-) občas mi ty chvíle takhle ve třech chybí, filmový večery a tak ... Kita

    OdpovědětVymazat
  2. :-) přesně, proto jsem věděla, že na tý fotce budete Vy dva;-)

    OdpovědětVymazat