čtvrtek 9. září 2010

Websites.

Po knížkách Vás dnes obohatím ještě o stránky, které docela často navštěvuju a které by Vás mohli zaujmout:-). Je to taková všehochuť toho, co si prohlídnu, když zapnu počítač (mimo blogů, které čtu). Pokud byste měli nějaké stránky na doporučení Vy pro mě - budu ráda.

LISTS OF BESTS - kde najdete různé seznamy všeho možného (jídla, filmů, hudby, knih), seznam si můžete vzít za svý a odškrtávat si kolik jste toho shlédli/snědli/přečetli/viděli. Je to dobrý pro inspiraci - já tam beru hodně inspirace na knížky, co jsem ještě nečetla a taky na filmy. Seznamy jsou jak oficiální (např. seznam knih, co vyhráli Nobelovu cenu) tak soukromé (např. seznam nejlepších romantických filmů, co jsem kdy viděla).

TOP 250 IMDB - aktualizovaný seznam 250 nejlepších filmů na IMDB. Můžete se zaregistrovat a filmy si odškrtávat - stránka vám ukazuje kolik vám toho ještě zbývá.

MAGICAL DISNEY - české stránky o společnosti, filmech a seriálech pana Disneyho. Jsou stále aktualizované a najdete tam docela hodně zajímavých věcí:-).

LAYOUTS CANDITA - stránky, kde si zdarma můžete stáhnout layouty pro svůj blog či web, najdete tu i ikony, avaty, věci do photoshopu, návody apod. Všechno je v cz. Věci už odtamtud nepoužívám, ale někdy se tam najdou fakt moc pěkný práce.

FLER - úplně nově jsem teď objevila i tuhle stránku. Je to takový internetový obchod, kde lidi prodávají svoje vyrobené věci (od oblečení, přes doplňky po jídlo a věci do bytu). Najdou se tam fakt krásný kousky.

ŠÁRČINA ŠKOLA VAŘENÍ - tenhle blog jsem objevila úplně náhodou, ale jsem docela ráda. Paní je fakt neskutečná kuchařka a pokud rádi vaříte, tady najdete inspirace a receptů dost.

VLADSTUDIO - úžasná stránka s nejkrásnějšíma tapetama na plochu. Jiný už nepoužívám :-).

CSFD - klasika, filmová databáze, kde můžete hodnotit a komentovat filmy. Mě tam najdete pod nickem Michelle8 ;-).

DATABÁZE KNIH -  něco jako csfd akorát s knížkama. Můžete hodnotit, komentovat, mít svůj seznam přečtených knih; knih, které doporučujete a knih, které se chystáte přečíst. Mě tam najdete jak jinak než pod nickem Michelle.

MOVIE LIBRARY - z uloz.to se podle mě stahuje nejlíp, filmy tam najdete většinou na jednom linku:-). No a na týhle stránce najdete seznam všech filmu (i s obsahem a odkazem vždycky), co na uloz.to najdete. Je tam stará dobrá klasika, český filmy, nový filmy, pohádky, šílenosti, fakt skoro všechno. A hledat to můžete i podle žánru:-).

Tak a víc už mě nějak nenapadá. Takže pokračování příště a kdyžtak doplním.

1 komentářů :