pondělí 20. září 2010

Day Four.

Dneska mám mnohem lepší den. Učení mi šlo (jde) od ruky, venku bylo docela pěkně a K. udělal státnice. Takže ode dneška mám doma pana bakaláře:-). Hned je všechno světlejší a hezčí. Včera jsem měla nějakej blbej slabej den nebo co... doufám, že už se to opakovat nebude (i když nějaká ta panika mě ještě asi čeká).
Píšu dřív než obvykle, protože večer asi pojedeme k babi a trochu ten titul oslavíme (aspoň doufám).
Jako obvykle když se učím mě chytá vařící/pečící mánie. Takže jsem upekla takovej jednoduchej dort s meruňkama:-). Buď budu mezi učením péct (což si doma aspoň užijou) nebo koukám na ten pošahanej seriál:-D. A teď ke dni číslo čtyři.

Day 04 - A habit that you wish you didn’t have
Na tenhle den jsem se nijak zvlášť netěšila. V podstatě mě nějak vůbec nic nenapadalo. Navíc vybrat jen jeden je docela těžký:-). Takže:
-> Kdybych si mohla vybrat jeden zvyk/zlozvyk, který nechci mít bylo by to asi věčný přemýšlení nad věcma, který nemají smysl. Zbytečný nervování kvůli věcem, který za to nestojej a zbytečný fantazírování o věcech, který se ani nedějou.

0 komentářů :

Okomentovat