středa 22. září 2010

Day Six.

Šestý den po sobě, co píšu - to se mi asi nikdy nestalo:-).
Včera jsem se neuvěřitelně přecpala výborným jídlem a pak v posteli debatovala o tom, jak moc důležitý jsou materiální věci. Nevím jak pro Vás, ale pro mě moje věci důležitý jsou. Mám k nim vztah. Mám k nim fakt velkej vztah a díky mýmu lehkýmu "autismu" bez nich prostě nemůžu být. Jsem zvyklá na svoje místečko a na věci, které mě obklopují (je to špatný?). Neumím si představit, že si sbalim oblečení do tří tašek a prostě půjdu. Bez knížek, fotek, nástěnky, tužek, blbostí, cetek, relikvií, dvdček a tak. Možná jsem ujetá, ale pro mě prostředí znamená hodně a hodně působí na to, jak se kde cítím. Hlavně kvůli tomu pro mě bude stěhování velká záležitost a velká změna. Pamatuju si stěhování, když mi bylo devět a bylo to hrozný (HROZNÝ). A nejsem si jistá jestli to, že je mi o skoro 14 let víc na věci něco mění.... Máte nějaký věci tolik rádi, že si bez nedovedete svůj život představit?

No a teď se už vrhnu na den šestý, protože musím najít recept na dort, co upeču dědovi, aspoň ještě jednou projet otázku č. 8 a vybrat film, co dneska zkouknu:-).

Day 06 - Favorite super hero and why
Je spousta lidí, kteří by se tady mohli objevit. Eleanor Roosveltová, Helen Kellerová, Václav Havel, Karel Kryl a možná i Batman:-). Přesto můj nejoblíbenější hrdina bude John Lennon, protože byl pro mě vždycky ztělesněním nějaké ikony nebo idolu. Člověkem, který věřil v mír a který šel pro svůj sen do extrému. Vždycky jsem ho obdivovala a ať už si o něm každý myslí, co chce - pro mě hrdinou v určitém smyslu je.

0 komentářů :

Okomentovat