sobota 25. září 2010

Day Nine.

Sobota večer. Sedím doma (jsem tu zatím úplně sama -> K. je na fotbale) s hrnkem maté IQ (nejsem si jistá jestli to nějaký účinky má) a učím se Rodinu.
Dokoukala jsem první řadu Dementního trapnýho americkýho teenagera :-D (a jsem zvědavá co hroznýho mě čeká v druhý sérii).
Viděla jsem úúúžasnej film Temple Grandin, který prostě musíte vidět taky!
Včera a dneska jsem snědla hrozně moc věcí a měla jsem rostbíf a tatarák (heč:-D).
Venku začíná být obrovsky hnusně, což přináší asi jedinou dobrou věc a tou je, že budu moct vytáhnout kozačky a kabát:-).
No a jelikož se musím jít zase učit, abych se pak mohla s K. na něco podívat (když mi to dovolí:-D), tak jdeme na den devátý.

Day 09 - Something you’re proud of in the past few days
To je úplně jednoduchý:-). Na K., protože to všechno zvládnul a je z něj bakalář.

0 komentářů :

Okomentovat