čtvrtek 30. září 2010

Day Fourteen.

Včera jsem měla chuť vypadnout někam ven. Na skleničku vína a trochu se pobavit. Nechtěla jsem to nijak přehánět - prostě se jen uvolnit a trochu si pročistit hlavu.
Hlavu jsem si pročistila - to jo. "Míra" se mnou prostě neumí moc pít. Takže plán se vstáváním v devět, následnou cestou domů a učením nějak nevyšel:-D. Vstávala jsem v půl jedenáctý a na učení jsem ani nešáhla. Trochu den volna jsem si prostě dala. 
Dneska na stránkách školy vyvěsily harmonogram absolutorií, takže už vím, že angličtina mě čeká 11.10. a odborný s obhajobou 13.10. Ta třináctka mě docela potěšila - mohlo by to být dobrý znamení.
Nemám nervy z toho a to ve mě budí hodně dobrý pocity. Musím se snažit tohle všechno udržet tak jak to je.
Včera jsem měla neutuchající touhu být na všechny hrozně milá (i na romskou bezdomovkyni). Někdy mám pocit, že jenom úsměvem nebo čímkoliv milým prostě můžete člověku určitým způsobem "pomoct" nebo mu aspoň zlepšit den - kdo ví....
Chystám se do postele se Sexem ve městě 2 a možná i posledním kelímkem horkých jablek s drobenkou. (musím zase navštivi M&S)
Začaly mi dávat nový díly HIMYM, Chirurgů a Zoufalek. Takže k americkýmu teenagerovi mi přibylo ještě tohle. Nevím co dřív:-).
A teď už ke dni čtrnáct....

Day 14 - Your favorite quote
Tohle je hodně snadný. Citátů mám sice vypsaných a schovaných docela dost. Nejvíc ale miluju jenom JEDEN!

Věřím, že fantazie je silnější než vědění.
Že mýty mají větší moc než historie.
Že sny jsou mocnější než skutečnost.
Že naděje vždy zvítězí nad zkušeností.
Že smích je jediným lékem na zármutek.
A věřím, že láska je silnější než smrt.


-Robert Fulghum-




0 komentářů :

Okomentovat