pondělí 13. června 2011

Den čtrnáctý.

Tak jsem zase vynechala trošku:-). 
V pátek dopoledne přijel K., popřál babi, chvilku jsme se učili a pak jsme si zašli na lehkej oběd do pizzerie. Po obědě K. odjel do práce, já jsem se ještě učila a pak už jsem se sbalila na víkend u něj. Vyrazila jsem na Smícháč a po cestě jsem zjistila, že na netu visí výsledky testu na FF. Byla to moje hodně špatná a smutná hodinka. Jednu z věcí, co mám na seznamu tajných přání si definitivně NIKDY neodškrtnu. Mrzelo mě to o to víc, že to bylo jen o pár bodů a že většina známých postoupila dál - nedá se nic dělat. Šla jsem to nakonec vyběhat a bylo mi líp:-).
V sobotu byl K. skoro celý den v práci a já se učila pedagogiku. Uklidila jsem, dala si vanu, bájově si uvařila, vypila energeťák a byla jsem k nezastavení:-D. K večeru jsme pak s K. vyrazili na Zličín na nákupy a večeři, kde mi K. na poslední chvíli sdělil, že je večer u nás párty - takže jsme měli hoďku na přípravu a nákup. Nakonec to bylo nadočekávání dobrý a jsem ráda, že jsme to zrealizovali. 
Neděle tím pádem ale byla zabitá, neudělala jsem nic a jediný čeho jsme byli schopný, bylo se válet v posteli. První totálně promarněnej den - večer jsem toho hodně litovala a chytal mě docela nerv z toho:-D. Donutila jsem K. podívat se se mnou na Doors od Stonea -> náladu mi to teda moc nezlepšilo:-).
Dneska už jsem najela na svůj klasickej režim - prodloužila jsem dokonce dobu, kdy nad učením sedim. Přece jenom už mám jenom dva týdny. Taky jsem zjistila koho budu mít v komisi - štěstí mi nakonec docela přálo, takže to mi docela zvedlo náladu. Momentálně dopoledne jedu psychologii a odpoledne si pročítám už hotovou socku nebo pedagogiku. 
Červenec se mi zdá v nedohlednu... 

1 komentářů :