čtvrtek 23. června 2011

Den dvacátý čtvrtý.

Moje marná nálada je dneska docela pryč - aspoň na chvilku:-).
Udělala jsem dneska přijímačky úspěšně a budu pokračovat v magisterským studiu (když teda dopadne ten bakalář, ale i kdyby na 2x tak snad dopadne).
Po čtyřech dnech jsem si dala večeři a je mi prostě příjemně. 
Vypustila jsem v podstatě úplně učení a začnu až zítra - dneska si to chci ještě užít. 
Kristýnka moje už bakalářka je, takže jí hrozně závidím a oficiálně takhle GRATULUJU!
Jinak jsem dneska dělala nepečenej jahodovej cheesecake (recept z Albert magazínu), chladí se mi v lednici a hrozně se těšim až ho zítra nakrojim. 
Teď už odvracím oči od počítače a jdu po sto letech koukat na Kriminálku Miami:-D.

1 komentářů :

  1. moc moc moc děkuju za držení palců a gratulaci.. a já zase budu držet palce tobě a gratuju k magistrovi.. jsi šikula :-)) Kíťa

    OdpovědětVymazat