pondělí 20. června 2011

Den dvacátý první.

V sobotu jsem nebyla u počítače a večer jsem byla na oslavě narozenin - poslední povyražení do státnic řekla bych.
V neděli jsme pak slavili narozeniny K. mamky a i když jsem se večer vrátila do Uhří, tak jsem nějak nebyla schopná nic napsat. Akorát jsem koukla na Allenovku Hana a její sestry a na poslední díl Glee, co jsem měla v počítači. 
Dneškem započal můj poslední týden před státnicema - od rána se necítím ve svý kůži :-/. Učila jsem se okolo 11 hodin a čeká mě to celý týden. Mám pocit, že nic nevim a neustále se musim přesvědčovat, že to bude dobrý všechno - ach jo. Lepší už to asi nebude. Nenávidim tyhle blbý závěrečný zkoušky a nemyslim si, že je to zdravý - měl by se v tomhle předhodnotit systém:-). 
Zítra státnicuje Kíťa, tak jí držme všichni palce ať to všechno zvládne. 
Já jdu po zkouknutí Toy story 2 (zvedlo mi to docela náladu) za chvilku spát, protože zítra musím opět makat jako šroub (nevim, co mě víc irituje - jestli to učení šílený nebo ty zkoušky jako takový). 
Hrozně bych to chtěla celý přeskočit :-(.

0 komentářů :

Okomentovat