pátek 3. června 2011

Den čtvrtý.

Dneska moje snažení totálně opadlo - mám pocit, že k těm státnicím stejně nepůjdu, protože profesorka se mi pořád neozvala. Ach jak typické. Začíná mi to být doopravdy jedno :-/. Každopádně jsem přečetla sedm otázek z teologie a filozofie, vypsala tři otázky ab ze sociální politiky/práce a projela vypsanou pedagogiku.

Po dvou dnech jsem taky konečně vylezla ven. Zahrádka, lehátko, knížka - co může být lepšího:-).

Je půl osmý večer a já s klidem můžu říct, že jsem dneska neviděla ani jeden díl nějakého seriálu :-D - dobrý co?

Vyvoleným filmem pro dnešní večer se stala Funny girl s Barbrou Streisand. Mám filmy s ní ráda a muzikály si vždycky užívám, takže se těším. Trochu mě ale deprimuje, že je pátek večer a já ležim sama doma v posteli.

Ha, tak jsem jsem se nakonec přemluvila a šla jsem běhat. Ano čtete správně! Poprvé v životě jsem zcela sama vyvíjela sportovní aktivitu - navíc běh. Výhoda běhání při stmívání je, že nikdo nevidí váš rudý prasátkový obličej, akorát slyší šílený sípání a hlasitej dech:-D. Nejlepší písnička nejen do auta, ale taky na běhání je rozhodně TAHLE.

A teď jdu koukat na tu Barbru, ať se mi trochu zklidní srdce...

2 komentářů :

  1. Ja se chystam behat uz tak dlouho, prvne aspon prselo, ale ted uz je pekne, tak nemam ani vymluvu. :( :)

    OdpovědětVymazat
  2. No věř mi, že přemlouvání k druhýmu běhu bude ještě horší. Dneska mě všechno bolí ještě víc než včera:-D

    OdpovědětVymazat