pondělí 6. června 2011

Den sedmý.

Vynechala jsem dva dny. 
Den čtvrtý, protože jsem po hrozně dlouhé době vyrazila ven s Pupíkem (kamarádem z dětství) a po dvou vínech jsem pak padla do postele k filmu zcela neschopná o něčem psát. Sobotu jsem strávila dopoledním učením (jak taky jinak) a pak rodinným odpolednem na zahradě s knížkou a dětma. Dopoledne mi přišel hezký mail od profesorky a tak už vím, že na 100% jdu opravdu ke státnicím - učení dostalo větší smysl. Večer jsem tedy nakonec vyrazila ven, i když se mi moc nechtělo. Nakonec jsem za to byla ráda - moc jsem se nasmála a zavzpomínala na starý časy. Jestli někdo sledujete HIMYM, tak můj kamarád Pupík je skutečným ztělesněním Barneyho Stinsona - ano, nedělám si legraci! Je to šílený:-D, ale je to tak.

Včera jsem se mimo učení vydala po několika dnech mimo dům a zahradu, vyrazila jsem s rodičema na návštěvu k další větvi rodiny a trochu si provětrala hlavu. Domů jsem dorazila zase nějak pozdě a už jsem byla schopná jenom zapnout Waiting for forever. Čekala jsem od toho filmu mnohem víc, takže nakonec docela zklamání. Přišel nám taky mail s rozpisama na státnice, takže 28. a 30.6. mi držte palce, protože to jsou moje dny D. Ani mě to tolik neznervóznilo, jako ostatní:-).

Dneska jsem si řekla, že máknu víc než předchozí dny, takže už mi zbývá jen šest otázek ze Sociální politiky/práce. Odpoledne strávím pročítáním už vypsaných otázek a večer mi možná dorazí K., který byl v Holandsku a moc mi tu chyběl. 
Takže tolik ke ztraceným dnům a dnešku. Jdu pokračovat v plánu...

1 komentářů :