čtvrtek 30. června 2011

Den třicátý první.

Je to za mnou. Stejně jako jsem před měsícem psala o svém prvním dnu ve svém dřevěném pokojíku, mohla bych dneska napsat o svém návratů domů. 
Bakalář ze mě není. Psychologie nakonec nedopadla a tak mě jeden předmět čeká v září (bylo to nespravedlivé měla jsem smůlu a největší postrach nečekaně dorazil do komise) - bylo to skoro v kapse, ale co se dá dělat. 
Po třetí hodině odpoledne jsem dorazila "domů" unavená, zklamaná, smutná a vrhla jsem se na balení. Bylo mi trochu smutno už jen z toho, že opouštím svoje hnízdečko. Doma mi to teď připadá úplně zvláštní potom měsíci (a hlavně těsno). 
Všechno učení jsem zahodila (do peřiňáku) a můžu vytáhnout knížky, hry, filmy, seriály - prostě cokoliv zábavného. Zítra odjíždím na víkend na Živohošť a v úterý do Karlových Varů na festival. Hodlám si teď to volno opravdu užít a v podstatě se i těším do práce konečně po měsíci:-).
Zkoukla jsem depresivní "ošklivý" dokument Katka (i když původně to v plánu nebylo) a v nejbližší době padnu do postele, protože tyhle vypjatý dny mě totálně vyčerpaly. 

Těším se na zítřejší probuzení do prvního poklidného rána po dlouhé době....


3 komentářů :

  1. Katka, jejda, to se mi vuuubec nelibilo. :(
    A Vary hrozne zavidim!!! Pak napis!!!

    A jsem rada, ze si z psychologie nic tak moc nedelas, proste jim to v zari nandas! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Michellínko :(

    Napiš mi prosím na e-mail svoji adresu. Já ji vůbec nemůžu v e-mailech najít :(

    morning_glory@centrum.cz

    Dneska doposílám balíčky totiž. Tobě bych to poslala zítra ráno z Trutnova teda.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem trubka:-/ jsem ti jí vůbec nedala... Máš jí na mailu i na FB :-)

    OdpovědětVymazat