čtvrtek 9. června 2011

Den desátý.

Mívám dobrou náladu. Nepanikařím, nešílím, není mi špatně. Strach se nedostavuje. Poprvé v životě možná zkrátka proto, že to tak nechci.
Dneska to celý den, vlastně nebylo jinak. Dopoledne jsem dodělávala specku, odpoledne jsme slavili babičky narozky. Ovíněná jsem potom měla ještě větší radost než normálně.
Jenže pak jsem vesele přišla do pokoje, zapla počítač a přečetla si posudky na bakalářku, co mi přišly. To, že jsem loni absolventku napsala mnohem líp, je mi naprosto jasný. Možná jsem to letos trochu odflákla (spíš určitě než možná). Přesto mě výsledek překvapil, protože v psaní jsem zkrátka vcelku dobrá. Co se dá dělat.
A tak tu teď sedím, poslouchám smutný písničky a přemýšlím nad tím, že jsem se možná přecenila (všeobecně). Že ať budu chtít sebevíc, tak na všechno prostě nestačím a nikdy stačit nebudu....
Snad mě ta mírná sebelítost brzo přejde:-).

Dneska shlédnuto: Dům na Tara Road -> knížka byla mnohem lepší a film ode mě dostal jenom 2*.

1 komentářů :