čtvrtek 2. června 2011

Den třetí.

Ráno jsem se rozloučila s K. a se snídaní ho vyslala do práce. Spát už jsem nešla, řekla jsem si, že využiju času a raní aktivity a radši se s horkým čajem vrhnu do práce. Přesto jsem dneska měla pocit, že to šlo nějak pomalu - dodělala jsem dvacátou otázku, dokončila pedagogiku a konec. S učením jsem pro dnešek skončila. Zítra se vrhnu na zbylou dvacítku otázek ze speciální pedagogiky a do soboty snad budu mít hotovo:-).

Divný jak se bez toho učení totálně nudim - nejsem schopná zapnout hru, otevřít knížku nic. Možná bych mohla na chvilku vyjít na zahrádku a trochu se provětrat.

Vracím se k příspěvku po pár hodinách. Pokoj mi voní po jahodách s cukrem. 

Zkoukla jsem konečně Hlavně nezávazně - líbilo se mi moc, nechápu tak to průměrný hodnocení všude - jsem hold ujetá asi. Akorát si tu teď připadám trochu sama no:-/.

Odpoledne jsem nakonec z nudy otevřela svůj úplně první deník (přivezla jsem si je kvůli článku, který už dlouho chystám) a hrozně jsem se u toho nasmála. Je úplně neskutečný číst si o věcech, co se děli v roce 1999 nebo 2001 - na něco jsem si vzpomněla tak jasně jako by to bylo včera, u něčeho jsem nevěřícně zírala. Jsem ráda, že jsem si to všechno zapisovala...

Zkouknu ještě díl nějakýho seriálu, možná otevřu před spaním knížku a pak už se odeberu do říše snů, abych na zítřek byla fresh a udělala toho víc než dneska. 

Good night...


2 komentářů :

  1. Mne se No Strings Attached libilo moc. <3
    A deniky jsem mela detailni, ale povyhazovala jsem je, co kdyby je nahodou nekdo nasel. :D

    (a zrus si overovani slova pro komentare, prosiiim)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych je nikdy nevyhodila, to by mě fakt mrzelo, mám tam neskutečný věci:-) - jsem celkově takovej schovávač věcí:-D
    Ověřování slova pro komentáře zrušeno;-)

    OdpovědětVymazat