úterý 7. června 2011

Den osmý.

Vstávala jsem dneska brzo, protože K. musel do školy a já chtěla využít času navíc. Posnídala jsem rebarborovo-jahodovej koláč od babičky a vrhla jsem se na finiš sociální politiky/práce. Ach ano, první předmět kompletně hotov -> teď už ho jen několikrát pročíst a bude. Odpo jsem zvládla ještě dvě otázky ze speciální pedagogiky (zbývá ještě 18 a bude komplet pedagogika) a pak už jsem seběhla na zahrádku s knížkou (Město jako Alice je velmi čtivé - na rozdíl od množství popsaných papírů, které mi tady leží) a konečně se taky po týdnu, co tu jsem vykoupala v bazénu. Teď ještě něco kolem dvou hodin, než vyrazím poprvé na noc mimo Uhříněves - jedu ke K. a zítra zase zpátky. 
Zkouknu asi nějaký díl Glee nebo Felicity, sbalím se, zkulturním a vyrazím na bus. 
Zítra už musím konečně na další běh, držte mi palce ať to není tak hrozný jako minule:-). 
Dneska taky konečně pár (dvě) fotek z mého krásného učícího se prostředí. 

Spací koutek - obrázková výzdoba

Učící koutek - nepostradatelné papíry a tužky (spousta toho ještě leží na zemi okolo)

2 komentářů :

  1. Kolac. Mnam. Chci taky. A behat potrebuju jako sul. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Donutit se dá hroznou práci, ale ten pocit potom stojí za to :-), tak hodně štěstí v přemlouvání!;-)

    OdpovědětVymazat