středa 8. června 2011

Den devátý.

Dneska jsem se ráno neprobudila ve svém dřevěném pokojíku a nezačala jsem s otázkama ke státnicím. Dneska jsem se vzbudila vedle K., později než obvykle, dala si snídani, podívala se na net. Popovídala si, pustila si soundtrack ke Glee. Úplně jsem rozbila svůj stereotyp. 
Samozřejmě jsem učení nevypustila úplně. Dopoledne jsem pořádně pročetla třičtvrtě otázek ze SP. Pak už jsme s K. vyrazili koupit babi dárek, na jídlo a do knihovny (kde jsem dlužila 120!). A odpoledne už jsem se vydala zase na cestu - přes půlku Prahy s kabelkou plnou knížek a krabicí s grilem (krásná cesta v tom vedru:-D). 
A teď už Vám zase píšu ze svého dřevěného pokojíčku a zní mi tu teď TAHLE písnička - hrozně se mi líbí! Právě jsem dokoukala Zkus mě rozesmát (líbilo se mi moc, vřele doporučuju - asi spíš holkám teda;-)), u kterého jsem si dopřála caprese salát a heinekena, co mi dovezl K. z Holandska. Z okny mi vydatně prší, takže spát se mi bude dobře a zítra musím být svěží na tu spoustu práce, co mě čeká :-). 
Krásné sny všem!

1 komentářů :

  1. Zkus me rozesmat je dobrej film, sranda, i kdyz klisoidni...jako vsechno. :)

    OdpovědětVymazat