středa 1. června 2011

Den druhý.

Mám za sebou 12 otázek z pedagogiky a tři díly Glee. Ano opět jsem začala sledovat nový seriál, když se mám učit (díky Péťo!). Mám takovej pocit, že to dávají i nás na Coolu, ale já koukám na angličtinu samozřejmě:-). Je to hudební a řekla bych dost vtipný. Takže vřele doporučuju!
Zvládla jsem se taky provětrat na nákupu potravinových zásob a vyzdobit o pauze pokoj konečně. 
Jinak opravdu poctivě sedím a x hodin vypisuju otázky, čímž se i učim. Tak nějak mám v hlavě rozvržený plán jak bych měla postupovat, tak uvidíme jak to půjde. Psychologii tak jako trošku předem vzdávám no:-/. 
Vtip taky je, že stále nemám hotovou Psychosociální krizovou pomoc, takže k těm státnicím třeba ani nepůjdu - hahaha. 
Dorazil mi na večer K., abych si ho ještě užila než mi odjede v pátek do Holandska. Takže příjemný večer vážení.

5 komentářů :

  1. Tvá ironie mě zraňuje... vždyť jsem ti rozšířila obzory o nový muzikálový seriál! Měla bys být vděčná, tyyyyyy! :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda pravda:-D, si nestěžuju, akorát tě pak zabiju jestli nebudu dostatečně naučená :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ...nebudeš mít čas - budeš sledovat další sérii :D

    OdpovědětVymazat
  4. Glee bylo nejlepsi zezacatku...prvnich 12 dilu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zkoukla zatím pět dílů a dobrý, tak jsem zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat