středa 15. června 2011

Den šestnáctý.

Ráno mě vzbudil mě můj milovaný uštěkaný pejsek už před sedmou ráno. V osm mi zazvonil mobil a válení jsem vzdala úplně.
Když jsem po snídani zasedla k učení, byla jsem naprosto mrtvá. Zvýrazňovač jezdil po papíru, ale do hlavy mi nelezlo nic. Takže jsem uvařila mate IQ, spolkla ginko a zapila to energeťákem. Kombinace výborná a plán jsem dneska díkybohu nakonec splnila. Dokonce mám pocit, že pedagogika se mi opravdu dostává pod kůži a po zítřku jí už snad budu umět celou tak nějak obstojně. S psychologií to vidím dost bledě, takže na mě 30. všichni urputně myslete, abych si vytáhla požadované číslo:-).
Odpoledne jsem na chvilku vylezla i na zahrádku a zítra už bych ráda vyndala běžecký botky.
Před chvilkou jsem shlédla Velkého Gatsbyho a byla jsem velmi zklamaná -> 2 hodiny 23 minut filmu za dvě hvězdičky - síla!
Stereotypně před spaním zkouknu jeden díl Glee a pak už spát a doufat, že ráno žádný štěkání nebude!

0 komentářů :

Okomentovat